Vuelta ciclista al País Vasco

Ma kezdődött a Baszk körverseny, sajnos idén nem tudok mindenütt ott lenni, tavaly ilyenkor ugye munkanélküli voltam, ezért tudtam majdnem minden szakaszt megnézni. Viszont ma azért meglestem az első szakaszt, mert itt volt a szomszédban, annyira hogy az ablakból látom a hotelt ahol a sztárok alszanak. Valverde nyert, 150km volt, elég hegyes szakasz. Nehezen sikerült eldöntenem, hogy honnan fotózzak, végül is, egy harmadik kategóriás hegy mellett döntöttem, amire én is simán felmegyek fixivel, gondoltam egyúttal megnézem, hogy mit produkálnak ugyanazon az emelkedőn a profik. Mondanom sem kell, szinte nem is tekertek, lendületből fent voltak....

Peloton

2 megjegyzés:

Anonymous said...

Boldog Szülinapot!!! :)

9 éve, úton voltunk. :P

Rasta-girl

Norka said...

Épp ezen gondolkoztam.... Bizony pont kilenc éve, hogy először itt jártunk Bilbao-ban.