A Tóbiás a Hannah meg én...

Avagy újra együtt a régi csapat, a bringa, a hálózsákom, meg én. Holnap irány Párizs. Hagytam bőven időt az utazásra, reggel indulok, a Francia határig baszk vonattal megyek, ott elidőzöm, majd az éjszakai TGV-vel, húzok egészen francija fővárosig, péntek hajnalban érek oda, ott elidőzöm, úgy egy napot, és a délutáni vonattal megyek Compiégnes-be ahonnan a Paris-Roubaix indul hivatalosan. Délután már együtt lesz a csapat, ha minden jól megy, mind a tizenketten. Közös vacsora, és korán megyünk az ágyba. Szombaton 5-6 körül megpróbálunk elindulni, vannak beiktatva nem túl hosszú pihenők, azt hiszem kettő, délután már a Roubaix-i velodrom zuhanyzójában csapatjuk le a sarat a magunkról. Vasárnap, van idő aludni, a Profikat délután megnézzük, aznap estére foglaltam szállást Lille-be, hétfőn megnézem Lille-t majd nyomás Párizsba éjszakai TGV-vel haza, Kedden már itthon is vagyok. Ugye hogy nem olyan vészes?

0 megjegyzés: