Leo is back

Ott tartottunk ugye, hogy kiszereltem a termosztátot, rögtön megváltozott minden, alig akarta elérni a 90 fokot a motor, egy helyben, hegyen fel, mindenütt működött, tök nehezen tudtam elérni, hogy bekapcsoljon a hűtőventi, de bekapcsolt. Szóval ezen felbuzdulva, megrendeltem az új termosztátot, illetve egy zsír új hűtőt, mivel az meg a sok mosástól, forrástól, vízcserétől mindentől, egyre jobban eresztett, a végén már úgy parkoltam hogy kistálkát alátettem, mert maga alá vizelt. Ma jött meg a szajré, kicseréltem két óra alatt, mind a kettőt, futottam utána egy rövid kört, és semmi víz nem hagyta el a hűtőrendszert, abszolút biztató, de még nem szeretném elkiabálni.

IMG_0078cr_1

Viszont, hogy átérezzétek milyen élvezet öreg autót szerelni, amikor kiszedtem a termosztátot, elment az elektromos ablak, a belső világítás, és a fordulatszám mérő. Két délutánt töltöttem a parton, mire kiméregettem, kikísérleteztem, hogy melyik földelésnél lehet a probléma, de azt is csak a tervrajzon találtam meg, magán az autón nem sikerült, pedíg darabokra szedtem a műszerfalat. No mindegy fél siker, viszont ahogy összeraktam a műszerfalat, úgy adódott, hogy a végén már a sebességmérő sem ment, pedíg az teljesen mechanikus, egyáltalán nem áram függő. Ma ahogy kibontottam a hűtőt meg a termosztátot, elég sok vezetéket ki kellett kötnöm: ventilátort, teljes gyújtást, dudákat, három hőérzékelőt, stb. valamit megmozgathattam, mert visszakaptam az ablakemelőt a belső világítást, illetve a fordulatszámlálót. Most már csak a sebességmérő van hátra. Az ugye világos, hogy ha nem nyúlok az műszerfalhoz, akkor most minden újra működne, de nem hagyom ennyiben, azt a földelést meg szeretném keresni, mert szinte biztos vagyok benne, hogy nem tuti.
A kép ott készült ahol autókázni szoktam, ide öt percre. Ritka uncsi egy hely... Ja; és igen, azok eukaliptusz fák!

0 megjegyzés: