Hondarribia

Megérkeztem haza, viszont közben ám szépen írogattam az élményeket, most hogy van internet, teszegetem fel szépen lassan, élvezzétek! Szóval, pénteken...

...nagy nehezen megérkeztem Párizsban, egy ideig egész olajozottan ment. Hondarribiába simán eljutottam, Maitane családja teletömött friss (aznap éjjel halászott) hallal, megnéztük a halászokat ahogy majdnem kihajóznak, de a végén mégsem, mert a francija hatóságoktól nem kaptak engedélyt halászatra. Érdekes volt, ahogy mind mentek ki a kikötőbe, vittek sok kaját, egész nap aludtak, hogy tudjanak éjjel dolgozni, majd miután megkapták a hírt, próbálták hasznosan eltölteni az időt majd szépen lassan hazaszálingóztak. Estefelé a helyi evezős csapat edzését sikerült végignézni , majd átkeltünk a határon Hendaya-ba, ahol viszont rossz hírrel fogadtak: "vasutas sztrájk", óóóó teljesen hidegvérrel vettem, bárcsak a bicózásra lennék ennyire felkészülve, mint egy vasutassztrájkra. Végül az egyik TGV-ben aludtunk az állomáson, a reggeli vonat már menetrend szerűen ment úgyhogy frankón megérkeztem Párizsba. Ahol így semmi időm nem maradt bámészkodni. Ráadásul a Tóbiásért is meg kellett vívnom a francia kalauzokkal, mert a bicót csak az éjszakai vonaton lehetett szállítani, a nappalin már nem volt bicajos kocsi. Muszáj volt szétszedjem (2perc) és a klipsz szíjakkal összekötözzem, hogy azt mondhassam "ez nem ám kerékpár, ez a csomagom!".

Folyt köv.

IMG_9789cr

0 megjegyzés: