Suunto clinic

Kedden Vitoriába mentünk, Suunto továbbképzésre, de nevezhetjük edzésnek is. Minden boltból választottak pár embert akik mehetnek, és mivel én két boltban is dolgozom, dupla eséllyel indultam, persze hogy mehettem. A másik apropó meg az hogy négy boltban ismernek, szóval szinte egy új arc sem volt számomra.



A Suunto, az egy finn cég, (asszem) akik azt vallják magukról, hogy ők gyártották az első iránytűt, mára már gyártanak méreg drága hegymászó órákat magasságmérővel ugye, illetve amiért mi is mentünk, pulzusmérős sport órákat. Először tartottak egy "kis"-előadást amiből annyit jegyeztem meg, hogy hamarosan lesz egy X-alps nevű verseny, ami arról szól, hogy a versenyzőknek gyakorlatilag hosszában kell végig menniük az Alpokon, és egyetlen dolog amit vihetnek az egy ejtőernyő, természetesen a legnagyobb csúcsokat útba kell ejteni, és az nyer aki előbb ér Salzburg-ból Monaco-ba. A Suunto a főszponzor, naná. Azután a fejtágítás végeztével mindenkit elláttak jeladóval, és felkisértek minket egy spinning eddzésre, amiben az volt a pláne, hogy a kivetítőn mindenkinek az aktuális pulzusa látszott, illetve annak a maximális pulzushoz viszonyított százalékos alakja. Szóval mindíg ment, a Norber (mert elírták a nevemet), "Norber vegyél vissza", meee mindíg az én nevem villogott a kijelzőn. De megérte mert a kalória égetős verjenyt én nyertem, igaz az úszógumijaim nem mentek le, de óriás étvágyam volt utánna.



Megmutatom ám az eredményt is, hátha valakit érdekel az eddzettségi szintem .-)



Aztán ennyi, spinning után hatfogásos ebéd (de ne úgy képzeljétek, mert hat kicsi fogás volt ám, éppen csak hogy jóllaktam), majd nyomás vissza dolgozni....

0 megjegyzés: