Ismét ETA robbantás



Pénteken csúnyán felrobbantottak, egy rendőrt, ezt gondolom láttátok a tévében. Ez nektek sem új, inkább azt szeretném elmondani, hogy mi történt itt, rögtön a merényletet követően, én aznap reggel olvastam a hírt elég friss volt, délután ahogy mentem dolgozni, minden sarkon volt egy rendőr, de úgy hogy egy piros lámpán nem tudtam át menni, mindenütt ott voltak. Utólag olvastam én is, hogy még az nap tüntetés volt 80ezer fős. Az pedig hatalmas tömeg, odahaza, egy dupla ekkora városban 2 hónapig kellett reklámoznunk, hogy összeszedjünk 50 ezer biciklist békés felvonulásra. Itt egyik napról a másikra, sőt egy napon belül, össze lehet hozni 80 ezer embert az ETA ellen. Ezzel csak azt szeretném leírni, amit otthon nem láttok a tévében, nem olvastok az újságokban, hogy itt bizony keményen harcolnak az emberek a terrorizmus ellen.
Sajnos nem sokat tudok, sem az ETA-ról sem az emberek véleményéről, akit én eddig kérdeztem, mind mélységesen elutasította az erőszakos harcot, sőt magát az elszakadást is.

0 megjegyzés: