San Juan de Gaztelugatxe

Folytatom tehát a Vasárnap délutánnal, ugye mivel dél körül keltem, ez lehet hogy akkor mégis délelőttnek, vagy legalábbis ebéd előttnek minősül. Szóval, elhuztam megjáratni a kocsit, San Juan de Gaztelugatxe-be, Panoramio-n találtok róla szép képeket, most nem azért írok, hanem hogy mekkorát lepődtem mikor felértem.



San Juan de Gaztelugatxe az egy Kis templom, vagy hívjuk inkább kápolnának. A tengeren van egy pici szigeten, rögtön a part mellett, de a sziget olyan hogy magasabb mint szélesebb, szóval egy nagy hegycsúcs áll ki a tengerből, ezt látni a képen ugye. És hogy fel lehessen menni a csúcsára, csináltak ilyen lépcsőt hozzá, az ember felelé menet ugye azon gondolkodik, hogy jesszusom ezt a sok követ meg téglát meg cserepet meg fát, mire oda felhordták.. Mire felérek mit látok: Duna nevű térkővel van burkolva a templom háta mögött, soha az életben nem láttam ilyenhez hasonlót sem, egész baszkföldön, mivel minden a bilbaoi tipikus bilbaoi kővel van burkolva, ami nem csak hogy ronda, vékony is törik állandóan javítgatják, de alapvetően el van rontva, majd egyszer lefotózom. Lényeg hogy a minőségi térkövet eldugták ide a világ háta mögé.

0 megjegyzés: