BilbaoGarbi

Akkor folytatom ahol abbahagytam, Vasárnap reggel, kinéztem az ablakon, hogy megvizsgáljam, mégis esett-e az éjszaka folyamán vagy nem? és a következő látvány fogadot:



Lehet, hogy nektek egyértelmű, én azért 11 óra alvás után, pislogtam párat mire megértettem, hogy "felmostak". Ugyanis itt Bilbao-ban a BilbaoGarbi-sok, hát ha naponta nem is, de hetente többször, nagynyomású, citrom illatú, fertőtlenítőszeres vízzel leslalgolják, az utcákat, a járdákat, sőt még a parkoló autók alá is besprickolnak, ha egy öt euróst a kezébe nyomsz a muksónak, még le is mossa a kocsidat, talán...
Ha már parkoló autókról van szó, íme egy kép, szintén az ablakból, kicsit jobbrább van egy templom, mögötte a bringa parkoló, és a bringa parkoló körül az autósok parkolnak. Az ebben az érdekes, hogy ugye a belvárosban vagyunk BilbaoTao van bevezetve, parkolási díjat kell fizetni. A képen van hat autó (szokott lenni 12 is) ebből egy legálban parkol, kettő illegálba, és marad három, ami senem legál senem illegál, aza három a bónusz hely, mert nem kell fizetni, de nem is kapsz bilincset, mert elvileg nincsenek tilosban.



Naa, aki nem vágja le, hogy melyik három az, na az kérdezze meg bátran. (ennél a blognál már regisztrálás nélkül is be lehet szólni ;-)

0 megjegyzés: