cyclephotos.co.uk

IMG_6771

Hát csak eljött a nagy nap, életem harmadik UCI versenyét láthattam ma, felejthetetlen élmény volt, engem teljesen lesokkolt, a cyclocross magával ragadó fergetege, a sztárok közelsége, a fotózás művészete, az a rengeteg élmény a rengeteg látnivaló a barátok. Köszönöm mindenkinek, sosem felejtem el.
Kicsit több részletben fogom ezt publikálni mert nehezen dolgozza fel a processzorom az információt. Azt ugye írtam a múltkor, hogy vendégeket várunk: Hamvas Bálint jött a barátnőjével egyenesen Londonból, ő egyike azon kevés fotósoknak akik UCI-s mellényben fotózhatják végig az idényt. Hogy miket alkotott a http://www.cyclephotos.co.uk/ -n megleshetitek. Azt pedig, hogy hogyan csinálta megpróbálom én bemutatni.
Támadt az a bugyuta ötletem, hogy a fotóst fotózzam, úgy gondoltam hogy ő mindenkit fotóz, de őt ki fotózza vajon? megpróbálom így megmutatni, hogy hogyan megy egy ilyen fotós napja, hogyan születnek ezek a csodás alkotások. Visszafelé fogunk menni, mert fordítva töltöttem fel e képeket d;-)
A verseny folyamán a fotósok külön külön mozognak, mindenki a maga útját járja, elvégre konkurensek, viszont a verseny végére mind összegyűlnek a befutót, a díjkiosztót és a sajtótjékoztatót már együtt "töltik el", Íme a mai csapat:

IMG_6741

Asszem ez lett az egyetlen kép ahol szemből látszik az Úr, és barátnője, akkor bemutatnám őket Rose és Bálint, az utolsó kör előtt, kicsit talán megkönnyebbülve.

IMG_6727

IMG_6691m

Bálint mit csinálsz a nézők lábai között?? Így született a nap képe. Keményen meg kell ám küzdeni a "spot"-ért.

IMG_6668

Rajt előtti portrék, ide én is beszöktem ám, szemtől szembe a sztárokkal. huuuu

IMG_6660

IMG_6658

Egy házaspár megismerte Bálintot a Pekingi olimpiáról, micsoda memóriájuk van...

IMG_6650

IMG_6649

Szemtől szembe 1D vs. G10.

IMG_6648

IMG_6609

IMG_6598

IMG_6597

IMG_6582

IMG_6573

..és a Press Room.

IMG_6570

0 megjegyzés: