Igorre Cyclocross Race

Íme pár kép a versenyről ami úgy érzem, hogy jól sikerült. Összehasonlítva a tavaszi baszk körverseny képeivel, ahol hasonló fényviszonyok voltak, számomra eget vető a különbség. Nyilván a Bálintnak köszönhetem mindezt, elárulom nektek is a verseny előtt egy olyan dolgot osztott meg velem ami lehet nem nagy szám de nekem új volt, azt mondta, hogy próbáljak 1/640-es zársebességgel vagy gyorsabbal fotózni, úgyhogy az edzés alatt neki is álltam, Tv módban próbálkoztam több-kevesebb sikerrel, aztán betelt a pohár és átkapcsoltam teljesen manuális módba, ezzel egy teljesen új dimenzió nyílt meg előttem. Mivel a próba képek elég sötétre sikerültek feltekertem az ISO-t 200ra, illetve a legtágabb rekeszt használtam, a Zoom-ot ki sem toltam mert azzal csökkentettem volna a rekesz méretét, lassabb helyeknél próbálkoztam, és 1/500-at néha 1/640-et használtam, többnyire csak a vaku villanás erősségével babráltam. És hát íme:

IMG_6655

Zdenek Stybar, már a verseny előtt megmondtam, hogy ő fog nyerni, csak rá kell nézni. Felemás kesztyűben....

IMG_6661

IMG_6670

IMG_6677

IMG_6680

IMG_6764

A képeket Flick-ről húztam át, mert valami nem stimmel ezzel a Picasa-val, minden képemet tömöríti, és összezsugorítja, úgy hogy maximum 400 pixeles lehet a hosszabbik éle. Az meg nekem nem begyere, ha valaki tudja a megoldást az ne habozzon, mert pikk-pakk betelik a Flick tárhely. gracias

0 megjegyzés: