Monte Serantes Monte Lucero


El sem tudjátok képzelni mekkora expedíciót terveztem mára, de sajnos egy kis homokszem csúszott a gépezetbe, a logisztika résznél vannak még lemaradásaim, beszart a szekér, ez van, elektromos autóm van, töltés nélkül nem indul el. Hazamentem gyorsan a könyvemért, hogy ihletet merítsek, gyors újratervezés után, elindultam metróval Santurtzi-ba. ahonnal pikk-pakk felmásztam a Serantes hegyre, erre a hegyre mindenki felfigyelt már, a kikötőben van, és jellegzetesen csucsos, régóta szerettem volna felmenni, nem magas 450m viszont határozottan tengerszinttől kell indulni.
Aztán olyan jó formában voltam, elindultam a part felé, mondom megnézem Bilbao legészakibb pontját. Lekecmeregtem a hegyről, egy kis faluba, onnan meg fel a Lucero hegyre, az egy ilyen 300 méteres, nem nagy de a tetejéről fejest lehet ugrani a tengerbe. Elhelyezkedését tekintve ugye a folyó torkolatánál van, a kikötő bejáratát védi, tele van ágyúkkal, meg erődökkel meg óvóhegyekkel, amolyan hadihegy.
Ez a két bekezdés cirka hat óráig tartott és nem nagyon áltam ám meg pihengetni, csak épp hogy megkajáljak egy szendvicset, hébe hóba, szintkülönbség összesen 1200 méter. A Paci az a bónusz a túra végén. Feltettem a képeket panoramio-ra.

0 megjegyzés: