Írom a blogom::: :: :



Szóval asziszem hétvége óta nem írtam semmit, és mindjárt megint hétvége van. Leírom már mivan: úgy nézki, hogy meló az van, annyi hogy vissza kell mondanom, még mindíg két helyen nyomom, az egyiken hétfőtől szombatig minden délelőtt, a másikon meg hétfő szerda péntek délutánonként. Így pont egélban vagyunk, mert nem vagyunk elmaradva sem a bringákkal, illetve azért unatkozni sem unatkozunk sosem.
Amikor meg éppen nem dolgozom, próbálunk valamit csinálni, strand, város, hegyek, ilyesmi. A héten befűztem két kereket, aminek párszor neki kellett ülnünk, mert, nem is merem bevallani, "elszámoltam a küllőhosszt", aztán végülis megoldódott, maga a fűzés nem tartott sokáig, inkább az előkészületek húzódtak (hetekig). Mikor már minden megvolt, az ágyon fűztem őket be hátonfekve (csukott szemmel, összekötött kézzel :-) centírozást meg szemre csináltam álvány nélkül. Hangra feszítettem a küllőket, azt olvastam a minap hogy ha megpendíted a küllőket ugye hangja van, ami a feszességétől függ, szal ha mindegyik ugyanolyan hangot ad ki akkor egyformán feszes mind, ergó egyenes a kerék. Frankón működik.
Aztán a köv hétre előjegyeztünk egy szoba festést is. A két évvel ezelőtti szobámat kell kifesteni, mert valaki (nem is tudom ki) öszemaszatolta a falat ilyen bicigligumikkal. Fogalmam sincsen ki volt.
ASTE NAGUSIAK !!!!! a legjobbat a végére hagyom. Két éve is volt idén is lesz, Bilbao ünnepe, kilenc napos, minden nap buli meg tüzijáték meg vidámpark (olyan mint a búcsúban) minden ami kell a népnek. A kocsmákat felépítették, a sör vasúti vagonokon érkezik, az emberek sorra veszik ki a szabikat, törik fel a perselyeket, ilyen csak egyszer van az évben!! Szabad napot is kaptam hármat, most szombatot illetve köv hét szombat-vasárnapot, teljesen elégedett vagyok.
Az "ilyen csak egyszer van az évben"-re visszatérbe, ez itt a legnagyobb szlogen. Ugyanis egész nyáron minden hétvégén van Fiestas valamelyik faluban, városban, városrészben, és ugye mindenkinek kötelező ott lenni, mert ugye ilyen csak egyszer van az évben....

1 megjegyzés:

Szerintem sokkal jobban áll neked a rövid haj.