Windguru

Windguru. Nem tudom ismeritek-e. Én egészen idáig sosem hittem az időjárás előrejelzésekben, ebben sem még az elején. Valami buta szörfös mutatta még. Ez gyakorlatilag egy elég profi előrejelzés, szeles sportot űzőknek készült. Akkor kezdtem felfigyelni amikor a Mátrába mentünk múltkor, megjósolta hogy havazni fog, jobban mondva hogy eső lesz meg mínusz, nem bíztam benne, de ahogy elhagytuk Mátraházát, frankón havazott. Mostanában nézegetem a hőmérsékletet, és összeegyeztetem, és egy két fok pontossággal mindig eltalálja. Ma meg elmentem bringázni, azt írta csak nyolckor fog esni, hét harmincra értem haza, nyolckor már esernyővel jártak az emberek az utcán. Azt is megtudtam belőle, hogy itt 1 óra 22 perccel később jön fel a nap mint otthon, és 1 óra 36 perccel később megy le, tehát cirka 14 perccel hosszabbak a nappalok. Az a durva, hogy itt a diákok reggel nyolckor koromsötétben mennek iskolába, na az milyen lehangoló lehet, cserébe hétkor még világos van.

Az élelmiszer boltokba már megjöttek a karácsonyi édességek, csupa ismeretlen csili-vili cucc, meg kell kóstoljam az összeset, karácsonyig még van időm. Csak turrón-ból van minimum ötven féle, Majd ha végeztem akkor levésem a teszt eredményeket. Szaloncukor sajnos nincsen. Mondjuk, otthon voltam, azért eltüntettem vagy fél kiló zselés szaloncukrot d:-) még jó hogy előre gondolkodtam.



A munkahelyen meg, jó meglepetésben volt részem. Kineveztek raktárosnak (ez már karrier d:-) Én mozgatom a ki meg bejövő pakkokat, nagyon durva adminisztrációs felület tartozik hozzá, kicsit talán túl is van bonyolítva, de hát elvégre nem könnyű egy ekkora üzletláncot a semmiből felépíteni, egy két szempontból biztosan jobban menne a traktor ha a deki módszereit másolnánk. Én már felajánlottam hogy szívesen kémkedek. Na mindegy, a lényeg hogy határozatlan idejű szerződésem lesz, és a "szövetkezet"-be is kötelező belépjek. A időbeosztás nagyon előnyös, és nem kell többé a másik boltba szaladgáljak délutánonként. Viszont így most a bicó műhely ugrott, de azért így is jól érzem magam, továbbra is rajtam fut át az össze bicó alkatrész, plussz a hegymászó cuccok, sícuccok, teniszcuccok, focicuccok, görkorcsolyák, szóval minden. Azt élvezem benne hogy bazi összetett, és marha bonyolult, szóval törni kell az agyam. Ha belegondolok, amióta itt vagyok, folyamatosan forgatnak, sosem csinálom ugyanazt maximum pár hétig, pedíg érdekes hogy mások meg teljesen be vannak ragadva.

Amúgy meg bazi meleg van... .. .

0 megjegyzés: