A frankfurti repülőtér



Ez miez? Európa legesleghatalmasabb reptere vagy mi. Nagyjából bejártam, nem egy nagy szám, igaz hatalmas, de olyan németes rendszer van benne, lehetetlen eltévedni. Aza lényeg (hogyha esetleg arra jártok) hogy van két terminál 1 meg 2 én úgy láttam hogy a gépek java része az egyesről megy, de nem nagy ügy a kettesre a kijárat előtt induló busszal át lehet zúzni. Az egyesen belül van 3 szárny: A, B, és C, mindegyiknek van két szintje, és rengeteg kapuja. A C-t nem láttam de így a térkép alapján nem lehet bonyolult, egyenes, és két szintje van. A B marha jó vé alakú elég nagy tér, minden irányban vannak kapuk, nem lehet eltévedni. Az A meg egy nagy kígyó, egyértelmű viszont vigyázni kell vele, mert egy maga hosszabb mint a müncheni reptér szerintem, baromi hosszú és a végén elkanyarodik, ha a végére kell menni, mint ahogyan nekem is kellett, az hatalmas szopó, simán volt 10 perc mire kiértem. Szóval a Frankfurt reptéren átszállásra minimum kell egy órát hagyni, és az már necces. A szárnyak között nem lehet közlekedni, szóval érdemes, a kijárat felé elindulni, addíg amíg a becsekkoló részhez nem érünk ahol egy hatalmas Hall van, onnan pedíg el lehet indulni visszafelé a megadott szárny felé. Befelé menet egyértelműen ki van táblázva, kifelé kicsit káosz pláne ha nem tudod hol vagy mert épp csak leszálltál egy gépről, és fogalmad sincs, hogy a reptér mely részén tettek ki. Én csak az Exit táblát követtem, az bejött.
Csak azért véstem ezt így le, hogy nem kell ám megijedni, vetítenek minden félét, nagy nagy reptér Frankfurtban, de attól még egyértelmű minden, mindenesetre arra készüljünk fel hogy a lábunkat le fogjuk járni.
Amúgy ideértem, minden rendben, legyetek jók.

0 megjegyzés: