Mondraker Factor XC Pro



Essen hát pár szó a tesztpéldányról. Nem tudom ne is kérdezzétek, hogy hogyan jutottam hozzá, fogalmam sincsen, ott volt elhoztam, kipróbáltuk, visszavittük. Ez nem hiszem, hogy mindenkinek jár aki Fórumban dolgozik, csak jó helyen kell lenni jó időben, és jó emberekkel kell jóban lenni, hogy minden jó legyen.



Azt kell róla tudni, hogy elöl hátul 10 centi rugóúttal rendelkező össztelós verda. Főleg CrossCountry-ra szánt, ehhez hozzá járul 12 kiló körüli súlya, vagyis könnyedsége. Elöl Rock Shox Reba SL, hátul Monarch 3.3 levegős cumók mozogtassák. Avid fékek, XT váltók, Fizik Pave nyereg, jól egyben van.



Nem is tudom mit szoktak még írni róla, "menettapasztalat"- padkázgatni, parkban ugrálni marha jó volt, mikor ezzel mentem dolgozni. Györgyi-nek nem tetszett, nehéz, kényelmetlen a nyereg, haaajaj, de lefelé menet azért nem panaszkodott, hogy menjünk lassabban mert rá-á-áz. Úgyhogy szerintem nem para. Jó kis bringa ez, én elfogadnék belőle egyet a méretemben. Pablo véleménye az volt, hogy ezek az össztelós CC gépek nem jók semmire, van benne valami, de hát ezeknek is megvan a spéci vevőkör, mert eladni azt el lehet, ez tény.



Annyit így hozzá fűzök, hogy amik zavartak, az a sipákoló avid fékek, illetve hogy a rugós tagnál a hülye szelep úgy van elhelyezve, hogy vagy a lengőkarnak van útban vagy a lockout kapcsolójának, tök komplikált bele pumpálni. Ami meg nagyon bejön, hogy végig ment már vagy csomó teszt emberen, és gyakorlatilag be kellett állítsam a váltókat, és úgy fut mintha új lenne. Na, de ennyi pénzért ez el is várható..... 3000 svájci frank lesz.

0 megjegyzés: