Ciclocross Carranza

Na úgy két hét elteltével sikerül is felraknom a képeket, nincsen ugyan digitális gépem de azért nem adom fel legalább kiélhetem a filmes korszakomat :-) Először a gépről, egy Praktica TL1000-ressel lövöldöztem, még fater vette a bolha piacon, sajnos a fénymérője nem működik, szóval így táblázatból nézegettem a rekeszidőket. Mint utólag kiderült a gép mechanikusan tökéletes, minden kép sikerült. A lencse egy Danubigon 80-200as volt és lejért szavatosságú Fuji Velvia 50-re fotóztam, ami diafilm, előhívás után be is keretezték nekem. Szkennelni egy HP 3010-zel szkenneltem ami nem az igazi, de így legalább igazi ősrégi diaképeknek tűnnek a fotók. A bicó verseny ciklocross volt, ami direkt ilyen téli sport, írtam már róla nem egyszer. Helyszín Carranza Kantábria, ide úgy 60 kilcsire fixivel mentem, 42-16, 730 méter szintkülönbség, gyerekjáték. Carranza völgye nagyon nagyon szép hely kicsit beljebb van a tengertől, frankón jó idő volt, semmi eső semmi sár (sajnos)

Valle de Karrantza

Az a jó a ciclocrossban, hogy szinte akárhol lehet rendezni versenyt elég hozzá egy templomkert meg egy játszótér. csak ki kell húzni egy valag szalagot, és máris kész a pálya, ha van benne egy kis emelkedő meg lejtő annál jobb, sár az kötelező, ha meg van egy kis homok esetleg hó is, az pazar.
 
playground

Dél környékén volt a profik rajtja elvileg nemzetközi verseny volt, de garantáltan nem volt spanyolon kívül más állampolgár.


start

Az ember filmes géppel azért félve fotóz, sokkal megfontoltabban lövi a képeket, nekem így is olyan hamar elfogytak a kockák, hogy a verseny végére már nem is maradt sajnos. Pedíg megpróbáltam beosztani.



150001

Volt hogy sikerült elkapnom egy tafrát, na az ritka jó érzéssel töltött el. Komolyan.


Firka

Srác aki nyert végig vezetett, a célban majd egy perc előnye volt a másik két dobogóssal szemben.


and the winner is...

őt követte a spanyol bajnok:

Spanish champ

Hajrá Bilbao!!!


karrantza50001

És a végére a legjobb kép, legalábbis számomra. Technikailag annyira nem olyan jó hogy a kissrác feje lett éles, de dögöljek meg negyed órát guggoltam ott mire lenyomtam a gombot, és tadam, három versenyzője ugyanannak a csapatnak egyszerre lett a képen, varázslat. Ezen a képen amúgy rajta van a pálya hosszának az ötven százaléka (keresztben), mondom, hogy csak egy templomkert kell hozzá. Pilisen tök el tudnék képzelni egy ilyen versenyt.


saichi - the whole team

0 megjegyzés: