Baraka

IMG_6805crps_small

2 megjegyzés:

Anonymous said...

Szia Norka!
Z. ötlete alapján vagy két órát vendégedként töltöttem: ámultam, bámultam, - kár, hogy nem volt valamilyen tájjelegű jó fajta bor közben :)

Értékes egy honlapod van sok (hosszú) kitartást! Látszik, van jó szemed a "másként látáshoz", azok a fotók tetszenek ám nagyon!

A lipcseiek védelmében: ezeknek a legvadabb, tényleg agymosásos bolsevizmusban is ott volt viszont a kirakatban Szűz Mária, jól megfért Lenin bácsival. 1973. június végén volt szerencsém Thüringiában járni tíz napot (Lipcse, Weimar,Drezda, Erfurt),akkor láttam. Még árulták a cseresznyét, és kizárólag uborka volt a zöldségesstandokon.

Engem a bilbaói tartózkodásból - a lenyűgöző óceánélményen túl - azok az elemek fogtak meg, amelyek a jó értelmű "polgári életet" mutatták. A "polgár" kiterjesztett értelmében mindenki, akin látszik, megbecsült, saját maga által tisztelt munkája van (a foglalkozásának gyökerei több száz évesek esetleg), társadalmilag igen széles palettán, és ezek az emberek ahogy tevékenykednek,dolgaik vannak, kikapcsolódnak, beszélgetnek, időt töltenek, egyszóval Élnek.
Tudom, Neked ilyen képed is több van, mint amit most láthatunk, tegyél fel belőlük, ha van időd-kedved!
ÃœDV. Imre

Norka said...

igyekszem..